Sterowanie dźwigowe

ARKEL powstał w 1998 r. i rozpoczął swoją działalność od produkcji kart kontrolnych do dźwigów osobowych. Obecnie Arkel jest liderem w dziedzinie usług, takich jak karty kontrolerów dźwigowych, panele kontrolne, systemy ratunkowe, zestawy rewizyjne i alarmowe, falowniki, produkcja zintegrowanego sterownika dźwigowego, projektowanie i produkcja innych urządzeń elektronicznych, które są potrzebne w przemyśle dźwigowym. Aby zapewnić maksymalną satysfakcję klienta, firma Arkel nieustannie się rozwija, ponieważ przykłada dużą wagę do badań i rozwoju, produkcji, kontroli jakości, sprzedaży i usług posprzedażnych. ARKEL dokonał pierwszego eksportu w 2003 r. i zaprojektował pierwszy turecki falownik do windy w Turcji w 2005 r. Po wprowadzeniu standardów dźwigowych dla integracji z UE w Turcji, EN81-1 / 2 wszedł w życie nowy horyzont dla firmy ARKEL w zakresie przeglądu swoich produktów. Zgodnie z tymi standardami możliwe stało się obrót tymi produktami z krajami UE od 2006 r. ARKEL A.Ş. obecnie eksportuje swoje produkty do wielu miejsc docelowych, takich jak Bliski Wschód, Afryka, Europa, Azja, a nawet Australia. Aby stać się globalnym graczem we własnej branży, struktura partnerstwa spółki została przekształcona w Melih Küçükçalık po tym, jak większość udziałów spółki została sprzedana lokalnemu prywatnemu funduszowi kapitałowemu Mediterra Capital w grudniu 2016 r. Dzięki tej nowej strukturze ARKEL A.S. przeniósł się do nowego obiektu o powierzchni 11.000 metrów kwadratowych w lipcu 2017 r. i kontynuuje swoją działalność z ponad 200 pracownikami i zgodnie z życzeniami klientów.

Zastosowanie w nowych dźwigach oraz modernizowanych
Rodzaj silnika synchroniczny lub asynchroniczny
Rodzaj dźwigu z maszynownią
Szafa sterowa malowana proszkowo
Prędkość dźwigu do 4 m/s
Grupa do 8 dźwigów
Ilość przystanków do 64
Połączenia kabinowe CAN-BUS
Połączenia szybowe CAN-BUS lub opcjonalnie równoległe
Odwzorowanie położenia poprzez enkoder inkrementalny lub absolutny
Sterowanie drzwiami automatyczne do 2 sztuk
Zasilanie awaryjne  dojazd do przystanku po zaniku napięcia
Rodzaje enkoderów Inkrementalny 5V TTL lub 10-30V HTL Absolutny EnDat, SSI, SinCos, BISS
Ustawienia automatyczne Auto tuning, nauka szybu, wzmocnienia silnika
Korekcja rollback’u Funkcja „pre-torque” (z analogowym sygnałem obciążenia kabiny) Funkcja „Anti-rollback” (z analogowym sygnałem obciążenia kabiny)
Panel diagnostyczny  Wyświetlacz kolorowy, intuicyjne menu, łączność
poprzez magistralę CanBus z dowolnego miejsca dźwigu
Software update za pomocą karty pamięci z panela diagnostycznego
Zastosowanie w nowych dźwigach oraz modernizowanych
Rodzaj silnika synchroniczny lub asynchroniczny
Rodzaj dźwigu z maszynownią
Szafa sterowa malowana proszkowo
Prędkość dźwigu do 4 m/s
Grupa do 8 dźwigów
Ilość przystanków do 64
Połączenia kabinowe CAN-BUS
Połączenia szybowe CAN-BUS lub opcjonalnie równoległe
Odwzorowanie położenia poprzez enkoder inkrementalny lub absolutny
Sterowanie drzwiami automatyczne do 2 sztuk
Zasilanie awaryjne  dojazd do przystanku po zaniku napięcia
Rodzaje enkoderów Inkrementalny 5V TTL lub 10-30V HTL Absolutny EnDat, SSI, SinCos, BISS
Ustawienia automatyczne Auto tuning, nauka szybu, wzmocnienia silnika
Korekcja rollback’u Funkcja „pre-torque” (z analogowym sygnałem obciążenia kabiny) Funkcja „Anti-rollback” (z analogowym sygnałem obciążenia kabiny)
Panel diagnostyczny  Wyświetlacz kolorowy, intuicyjne menu, łączność
poprzez magistralę CanBus z dowolnego miejsca dźwigu
Software update za pomocą karty pamięci z panela diagnostycznego